Ben je op zoek naar een unieke muzikale ervaring? Kom dan op 18 november naar de voorstelling Garden of Delight van Lichtbende in het orgelpark in Amsterdam, een betoverende combinatie van orgelmuziek, zang, percussie, strijkers en live gemaakte beeldprojecties.
Laat je meevoeren op een emotionele reis over liefde op het eerste, en… op het tweede gezicht! De voorstelling is geïnspireerd op het gedicht Garden of Love van William Blake en het Hooglied uit de Bijbel.
Over Djessy van den Dries
Een van de artiesten die meedoet aan deze voorstelling is Djessy van den Dries, een getalenteerde violiste die via Major7 Music Teachers lesgeeft. Djessy speelt al viool sinds haar zesde en heeft gestudeerd aan het Conservatorium in Rotterdam en Valencia. Naast haar hoofdvak Argentijnse Tango, heeft ze heeft veel ervaring met verschillende muziekstijlen, zoals klassiek, pop, en wereldmuziek. Ze treedt regelmatig op met diverse ensembles en orkesten.
Vioolles bij Djessy
Wil je meer weten over Djessy en haar passie voor de viool? Bekijk dan haar bio op de website van Major7 Music Teachers. Daar vind je ook informatie over hoe je vioolles bij haar kunt volgen. Of je nu beginner of gevorderd bent, Djessy kan je helpen om je vioolspel te verbeteren en te genieten van de muziek.
Concert agenda Garden of Delight
Mis deze kans niet om Garden of Delight te zien en te horen! De voorstelling is te zien op de volgende data en locaties:
- 17 november 13:13 – Het Orgelpark, Amsterdam
- 17 november 20.15 – Het Orgelpark, Amsterdam
- 18 november 20.15 – Het Orgelpark, Amsterdam
- 29 december 17.30 – Internationaal Kamermuziek Festival Utrecht – Pieterskerk, Utrecht
Bezetting
- Orgel: Gerrie Meijers
- Zang: Nina Künzel
- Percussie en zang: Helene Jank
- Tim van Bremen: Zang
- Cello: Jan van der Plas
- Viool: Djessy van den Dries
Creatives
- Productie: Marie Raemakers en Rob Logister
- Eindregie: Jeanette van Steen
Componisten
- Kevin Volans
- Régis Campo
- Meredith Monk
- Jacob TV
- Mauricio Kagel
- Kurt Schwitters
- George F. Handel
- David Lang.